25 Kasım 2015
25 Kasım 2015, Yorumlar Satış Sonrası Servis Süreçleri Neden Önemli? için yorumlar kapalı

imgesoftblogfacebookgörsel

Satış sonrası servis hizmetleri; satış tamamlandıktan sonra satışın devamlılığını sağlayan ürünün teslimi, montajı,  bakım onarım ve yedek parça temini gibi işlemleri kapsayan faaliyetlerdir. Müşterilerin satın aldıkları ürünle ilgili beklentilerini ve herhangi bir problem durumunda gerekli olacak hizmetleri de satış sonrası  hizmetler bünyesinde sayabiliriz. Günümüz koşullarında, müşterilerin mal ve hizmetler konusunda seçebilecekleri pek çok alternatifi bulunmaktadır. Bu nedenle, yöneticilerin ürünlerini müşteri gözünde cazip kılıp, kendi ürünlerinin rakiplerine göre farklılıklarını göstermeleri gerekmektedir. Müşteri memnuniyeti için işletme, müşterilerinin ürünü satın alma ve kullanma sürecinde, talepleri karşılamada hızlı hareket etmelidir. Etkin bir pazarlama  hizmet  yönetim sisteminin kurulması  ve satış sonrası servis süreçlerinde bu doğrultuda yönetilmesi sektörde fark yaratmanızı sağlayacaktır.

Sektörler arası yaşanan rekabet ortamında rakiplerinizden farklı olabilmeniz için WomTech Satış Sonrası Servis çözümünü kullanabilirsiniz. Satış sonrası süreçlerinizi en iyi şekilde yönetmenize yardımcı olan WomTech sayesinde yöneticiler anlık olarak görmek istedikleri analizlere hızlı bir şekilde ulaşarak, servis süreçlerini daha yakından takip edebilir; servis ve iş emri durumlarına göre (tamamlananlar, devam edenler, onay bekleyenler) günlük, haftalık, aylık ve yıllık olarak rapor alıp, analiz edebilirler. Bu sayede daha kontrollü servis takibi yapılarak, müşterilerinize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunabilir, demo kullanımı için; info@imgesoft.com.tr adresine talebinizi iletebilirsiniz.