1 Temmuz 2015
1 Temmuz 2015, Yorumlar Satış Sonrası Servis Hizmetlerinin Önemi için yorumlar kapalı

 

satis_sonrasi_servis_hizmetlerinin_onemi

Satış sonrası servis hizmetleri; satmış olduğumuz ürün ile ilgili müşteriye sunulan teknik desteklerle memnuniyeti sağlamak için yapılan çalışmalardır. Bu hizmetler arasında garanti takibi ve ürün bakım onarım hizmetleri yer almaktadır.
Satış sonrası hizmetler müşterileriniz ile daha etkin ve iyi ilişkiler kurabilmeniz de büyük önem taşır.

Satıcı olarak müşteri istek ve ihtiyaçlarının en iyi şekilde algılayıp hayata geçirmek bazen sancılı olabilir. Bu sürece bağlı olarak müşterinin ihtiyaçlarına uygun ürün geliştirilmesi, doğru fiyatlandırılması ve geniş bir bayi kanalına yayılıp satışa sunulması gibi etkenler maalesef yeterli olmamaktadır. Müşteri, satın alma ve karar aşamasında satın alacağı ürün ile ilgili araştırma yaparak, bu bilgiler ile tercihini yapmaktadır. Bu nedenle, pazarlama sadece doğru ürün ve satış öncesi hazırlıkları kapsamamaktadır. Sürekliliği ve memnuniyeti sağlamak ve satış yapılan müşterilerin çevresine olumlu izlenim bırakmak için mutlaka satış sonrası hizmetlerin iyi bir şekilde yönetilmesi gerekmektedir. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için geliştirilen Logo ile entegre olan WomTech satış sonrası servis uygulamasını kullanabilirsiniz.