Otomotiv Servis Yönetimi

"Otomotiv Servis Yönetimi  Go3, Tiger3 ve Tiger3 Enterprise ile Tam Entegre Çalışır."
Servis süreçlerinin en etkin şekilde yönetilmesini sağlar. Logo'nun bir modülü olarak çalışır. Logo'nun Türkiye'deki tüm iş ortaklarından temin edebilirsiniz. Logo Yazılım'ın Onaylı Eko Sistem çözümlerinden bir tanesi olması sebebi ile Logo Yazılım A.Ş. garantisi ile sunulmaktadır. Servis kabul süreçlerinden iş emri oluşturma, iş emri atama, işçilik ve yedek parça girişleri. Servis işlemlerinin faturalandırılması. Stok ve cari hesap entegrasyonu gibi çok derinlemesine entegrasyon sunmaktadır. Entegrasyonun çalışması için ekstra bir entegrasyon aracı (Logo Object veya Veritabanı Aktarım Lisansı) almanıza gerek yoktur. Servis giriş formu, servis çıkış formu gibi birçok formu, form editöründen kolayca kendiniz yapabilirsiniz. Dilerseniz hazır form ve raporları sistem üzerinden kullanabilirsiniz. Outlook 2016 teması kullanıldığı için arayüzler size tanıdık gelecek ve kolay bir şekilde adapte olacaksınız. Müşteri aracı ile ilgili birçok detayı rahatlıkla kayıt altına alabilirsiniz. Ruhsal, kilometre, lastik, geçmiş servisler, plaka bilgileri vs. alanlar hazır gelmektedir. Ek bir uyarlama yapmadan oto servisiniz'dae rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Menü
Ürün hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki başlıkları seçebilirsiniz.
Müşteri Memnuniyetini Artırın.
Satış sonrasında müşteri memnuniyetinin ve rekabet koşullarının her zaman önemli olduğunun farkındayız. Bu nedenle sadece satış otomasyonu değil, satış sonrası süreçlerinizi de yönetebilmeniz amacı ile servis programını kullanmanızı öneriyoruz. Otoservis size sadece bir servis yazılımı değil, aynı zamanda müşterilerinizin daha etkin takibi için geniş bir içerik imkânı sunar. CRM uygulamalarının vazgeçilmez bir parçası olan Satış Sonrası Servis uygulamalarının yaygınlaşmasının en önemli sebebi yoğun rekabet ortamında müşterilerinizin satış sonrası süreçlerine daha fazla önem göstermesidir.
Mevcut Müşteri Portföyünü İyi Bir Şekilde Yönetebilirsiniz.
Bir yandan mevcut müşteri portföyünüze hizmet verirken, hem mevcut müşterileri korumak hem de yeni müşteriler kazanmak istiyorsunuz. Yeni müşterilerinizi kazanmanın ve büyümenin yolu ancak mevcut müşteri portföyünün iyi bir şekilde yönetilmesinden geçiyor. İşte bu süreçlerin tamamını en iyi şekilde yönetebilmeniz için Otoservis geliştirildi.
Hizmet Süreçlerinizi İyileştirin.
Otoservis iş yapış şekillerinizi geliştirir, iş süreçlerinizin iyileşmesini ve daha iyi bir kontrol kurmanızı sağlar. Servis kabul'den iş emri oluşturmaya ve faturalama sürecinde kadar tüm aşamalarını tek bir uygulama ile çözebilirsiniz. Bu arada detaylı veri giriş alanları ile birçok performans verisine ulaşabilirsiniz. Örneğin, Toplam servis sayısı, servis verilirken kullanılan parça toplamı, işçilik toplamı gibi bölge ve kişi bazlı rakamsal verilere kolayca ulaşmanızı sağlar. Eğer müşterinizin teklife ihtiyacı var ise teklif verebilirsiniz, onaylanan tekliflerinizi Logo'ya Satış Sipariş Fişi olarak tek tuşla aktarabilirsiniz.
Satış Sonrası Süreçlerinizi Güçlendirin.
Müşterileriniz ile daha interaktif ilişkiler kurabilirsiniz. Örneğin, Servis girişi olduğunda müşteri onayına gitmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinizin süreçlerden haberdar olabilmesi için mail bilgilendirme sistemini devreye alabilirsiniz. Aktif bilgilendirme sistemi müşteri memnuniyetini artırmanızı sağlayacaktır.
Yapmış Olduğunuz Sözleşmeleri Daha Kontrollü Bir Şekilde Takip Edebilirsiniz.
Müşterilerinizle yapmış olduğunuz sözleşmelerinizi detaylı bir şekilde girişini sağlayabilir, bakım tarihlerini kontrol edebilir ve bakım yapılacak ürünleri belirleyebilirsiniz.
Sürüm Güncellemeleri
Otoservis sürüm güncellemelerini otomatik olarak kendisi yapar ve güncellemelerden sizi haberdar eder.
  • Müşteri ve araç bağlantılarını takip edebilirsiniz.
  • Kategorilere göre müşteri takibi yapabilirsiniz.
  • Müşterilerinizi kullanmış olduğunuz ticari paket programı ile entegre edebilirsiniz.
  • Müşteri hizmet taleplerini takip edebilirsiniz.
  • Teknik personellerinize iş emri ataması yapabilirsiniz.
  • Periyodik bakım ile sözleşme bilgilerini, bakım tarihlerini ve kapsam içerisindeki ürünleri belirleyebilirsiniz.
  • İş emri atama sonrasında oluşan hizmetlerin girişini yapabilirsiniz.
  • Garanti takibi yapabilirsiniz.
  • Servis durumu, yolda geçen süre, periyodik bakım ve teknisyen takibini yapabilirsiniz.
  • Tüm süreçleri mail yoluyla takip edebilir, müşterilerinize bilgi akışı sağlayabilirsiniz.
  • Dinamik takvim yapısıyla süreçleri aylık, günlük ve saatlik takip edebilirsiniz.
  • Malzeme & Stok Yönetimi,
  • Müşteri Yönetimi,
  • Servis Kabul,
  • İş Emri,
  • Zaman Tutucu,
  • Servis Planlama,
  • Detaylı İş Emri Süre Takibi,
  • Servis Noktası Yönetimi,
  • Finans (Çek, Senet, Kredi Kartı, Nakit Tahsilat, Gelen Havale)
  • Satış (Teklif, Sipariş, Fatura)
  • Crm (Satış Fırsatları, Satış Faaliyetleri, Müşteri Notları, Dokümantasyon)
  • E-Devlet (E-Fatura, E-Arşiv)
  • Logo Go ve Tiger3 ,Tiger Enterprise3 Sürümleri ile Tam Entegre Çalışır.
  • Windows 7 ve üst sürümleri ile tam uyumlu,
  • Microsoft SQL Server 2008/2012/2014 ile tam güvenlik sağlar,
  • Sade ve işlevsel arayüzü ile hızlı ve kolay kullanım imkanı sağlar,
  • Esnek raporlama sistemi sayesinde tüm raporların hızlı bir şekilde alınmasını sağlar,
  • Çoklu kullanıcı desteği,
  • Düşük Maliyet,
  • Zengin raporlama ve içerik,
  • Güvenli veritabanı mimarisi,
  • Yetkilendirilebilir arayüz,
  • Kolay kurulum ve kullanım,
Ana Paket Go 3 Tiger 3 / Enterprise3
Oto Servis Ana Paket 6.700,00 TL 14.550,00 TL
Kullanıcı Artırım Paketleri
Satış Sonrası Servis +2 Kullanıcı 2.900,00 TL 4.900,00 TL
Satış Sonrası Servis +5 Kullanıcı 5.600,00 TL 11.100,00 TL
Satış Sonrası Servis +10 Kullanıcı 9.700,00 TL 19.950,00 TL
Satış Sonrası Servis +20 Kullanıcı - 35.700,00 TL