Logo ile Entegre WomTech Satış Sonrası Servis Otomotiv Sektörü İçin Çözüm Sunuyor!

24 Nisan 2015
24 Nisan 2015, Yorumlar Logo ile Entegre WomTech Satış Sonrası Servis Otomotiv Sektörü İçin Çözüm Sunuyor! için yorumlar kapalı

womtech_otomotiv_sektoru

WomTech ile müşteri  ilişkilerinizi, kendi iç yönetiminizi ve stok takibini daha etkin yönetebilirsiniz. Departman bazında maliyet ve karlılığı ayrı takip ederek hangi bölümde ne kadar bir iş yükü olduğunu, teknik servis personeli performansını, en çok kullanılan yedek parçaları, kullanılan yedek parçaların karlılığını, ürün muadilleri ile birlikte fiyatlarını anlık olarak görüntülenmesi gibi birçok kolaylığı sağlamaktadır.

Hızlı ve kolay bir şekilde servis kabul yapabilir, aynı ekranda teklif hazırlayarak müşterinize hızlı bir şekilde dönüş yapmanıza yardımcı olur. Müşteri ve ürün ilişkisini, servis kabul ekranında seçmiş olduğunuz müşterinize ait ilgili aracı; araç parkı seçeneği ile kolayca getirebilir, daha önce ne işlem yapılmış ayrıntıları ile birlikte anlık olarak görebilirsiniz.

Servis kabul işleminden sonra müşterinize sms ya da mail yolu ile bilgilendirebilirsiniz. Ayrıca servis kabul işlemi yapıldıktan sonra araca bakım yapacak teknik servis personeline iş emri ataması yapıldığında ilgili birim amiri ve teknik servis personeline mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Logo da her teknik servis departmanı için ambar açarak iş emri çıkış fişi ile  kullanılacak olan yedek parçaları depodan ilgili teknik servis departmanına kontrollü bir şekilde barkod ile çıkışını sağlayabilirsiniz. Bu işlem sayesinde Logo da merkez depo ambarından ilgili teknik servis ambarına ambar transfer fişi oluşturur. Kullanılan yedek parçalar ilgili birim ambarından tedarik edildiği için, Logo da oluşan fatura sonrası ilgili birim ambarından stok çıkmış olur. Depodan, ilgili teknik servis ambarına çıkış yapılmış fakat kullanılmamış yedek parçaları iş emri çıkış iade fişi ile iade edebilirsiniz. Böylece Logo da ilgili teknik servis ambarından merkez depoya ambar transfer fişi oluşturulmuş olur. Bu sayede, kullanıcı hatasını minimize ederek kontrollü bir şekilde iade işlemini gerçekleştirmiş olursunuz. Bu işlemler ile departman bazında depodan çıkan yedek parçaların kullanılmadığında iade edilip edilmediğini raporlayabilirsiniz.

Dilerseniz teklifteki satırları tek bir tıkla iş emri çıkış fişi satırlarına getirebilir, sadece teklifte belirtilen miktar kadar barkod ile çıkış yapmasını sağlayabilirsiniz.

Sürekli müşterileriniz için bir sonraki servis tarihini ön görerek, serviste yapılması gereken yedek parça ve hizmet satırlarının tanımlamasını yaparak servis tarihine az bir süre kaldığında sistem uyarı vererek ilgili satırları müşterinize teklif olarak gönderebilirsiniz.