Servis Kabul İşlemi Nasıl Yapılır?

bölümünde Satış Sonrası Servis için yapıldı. Etiket: servis kabulteknik servisWomtech

Servis Kabul İşlemi Nasıl Yapılır?

Sol üst köşedeki müşteriler butonu seçilerek müşteriler ekranı açılır. Açılan ekranda ilgili müşteriyi, kolon başlıklarının altındaki arama bölümünden ya da CTRL+F fonksiyonu yardımıyla bularak pencerenin altında ki Servis Ekle butonu ile servis kabul ekranı açılır.

müşteriler

Ya da ana sayfada sol tarafta listelenen müşteriler bölümünden ilgili müşteriyi kolon başlıklarının altındaki arama bölümlerinden seçerek servis kabul kaydına ulaşılabilirsiniz.

müşteri 2

  • Servis Tipi ve Arıza Türü;

Sistem işletmeninde bu alanlar için ön değer atama yapıldı ise Servis tipi ve Arıza türü otomatik olarak gelir ya da manuel olarak seçilebilir.

  • Sözleşme No;

Müşteriye ait bakım sözleşmesini otomatik olarak getirebilir veya manuel sözleşme seçimi yapalabilirsiniz.

  • Durum;

Sistem işletmeninde servis durumları bölümünde ön değer seçim yaparak kaydın otomatik olarak gelmesini sağlayabilirsiniz. (Örn. Teknik Serviste)

  • Servis Kabul Onayı;

Servis kabul işlemini yapan personel ve tarih bilgisini inceleyebilirsiniz.

Teslim Onayı;

Ürünü teslim eden personel ve tarih bilgisini inceleyebilirsiniz.

 

Servis Noktası Bilgileri

  • Ürün Bilgisi;

Ürün Kodu ya da Ürün Açıklaması bölümünden arızalı ürün seçimini yapabilirsiniz.Ya da açılan malzeme listesinde Logo’ da malzeme listenizde olmayan ama destek vereceğiniz bir ürün ise yeni ürün ekleyerek de seçebilirsiniz.

Ürüne ait tanımlı seri numarası var ise ürün seçildiğinde otomatik olarak gelir. Ya da seri no yok check işaretini kaldırarak ilgili ürüne ait seri numarasını yazıp tab tuşuna basıldığında ürünü ön değer olarak getirebilirsiniz.

  • Satıcı Firma;

Arızalı ürüne ait garantör firmasını seçilebilirsiniz.

  • Aksesuar

(+) ikonuna basarak, yeni aksesuar tanımı yapılabilir, tanımlanan aksesuarı (+) ikonunun yanında bulunan butona basarak seçebilirsiniz.

  • Marka, Model ve Barkod;

Seçilen ürün kartı içerisinde marka, model ve barkod bilgileri (hangi bilgiler?) mevcut ise, ön değer olarak getirebilirsiniz.

  • Geliş Şekli;

Sistem işletmenindeki bu alan için ön değer atama yapıldı ise geliş şekli otomatik veya manuel olarak seçilebilir.

  • Garanti Bilgileri;

Müşteri ve ürün ilişkileri bölümünde ki kayda ait garanti bilgilerini getirebilirsiniz.

  • Problem, Fiziksel Durum ve Teknisyen Gözlemi;

Sol alt köşede bulunan ekle butonu ile sürekli kullanılan tanımları ekleyebilirsiniz. Tanımlanan satıra çift tıklandığında sağ taraftaki açıklama alanına yazar manuel olarak da istenilen metin yazılabilir. (Örn. Ekran kartı değiştirildi.)

  • Geçmiş;

Arızalı ürün ile ilgili daha önceki yapılan işlem detaylarını inceleyebilirsiniz.

servis 3

0