bölümünde Satış Sonrası Servis için yapıldı. Etiket: servis kabulteknik servisWomtech

Servis Kabul İşlemi Nasıl Yapılır?

Sol üst köşedeki müşteriler butonuna basarak müşteriler ekranı açılır. Açılan ekranda ilgili müşteriyi kolon başlıklarının altındaki arama bölümlerinden yada CTRL+F fonksiyonu ile bularak pencerenin altında bulunan “Servis Ekle” butonu ile servis kabul ekranı açılır.

Yada ana sayfada sol tarafta listelenen müşteriler bölümünden ilgili müşteriyi kolon başlıklarının altındaki arama bölümlerinden yada CTRL+F fonksiyonu ile bularak ana menüdeki üst kısımdaki servis kabul butonuna basarak servis kabul kaydına ulaşılabilir.

Servis Tipi ve Arıza Türü seçimleri yapılır yada sistem işletmeninde bu alanlar için öndeğer atama yapıldı ise otomatik olarak gelir.

“Sözleşme No” alanı var ise müşteriye ait bakım sözleşmesini otomatik olarak getirmektedir. Yada manuel olarak sözleşme seçimi yapılabilir.

Durumu öndeğer olarak “Teknik Serviste” olarak gelir.

Servis Kabul Onayı bölümünde Tarih, Saat ve Servis kabul kaydını yapan personelin bilgileri gelir.

Servis kabul ekranında sol üst köşedeki

 

  • İlgili Kişi kaydı bulunamadı. Müşteri aynı zamanda ilgili kişi olarak kayıt edilsin mi? Bu uyarı ne anlama gelmektedir?

Daha önce bu müşteri ile ilgili işlem yapılmadı ise, “İlgili kişi kaydı bulunamadı. Müşteri aynı zamanda ilgili kişi olarak kayıt edilsin mi?” uyarısı gelir. “EVET” butonuna basıldığında, Logo daki müşteriye ait iletişim bilgilerini getirir. “HAYIR” butonuna basıldığında, ilgili kişiler ekranı açılır ve bizden yeni ilgili kişi bilgi girişini yapmamızı isteyecektir.

 

0