Her yıl en az yüzde 20 büyüme hedefleyen Hilti Türkiye 2015'te 24 yeni ürünle sahaya açılırken müşteri memnuniyetini Womtech satış sonrası servis programı ile yürütüyor.

15 Mart 2016
15 Mart 2016, Yorumlar Her yıl en az yüzde 20 büyüme hedefleyen Hilti Türkiye 2015’te 24 yeni ürünle sahaya açılırken müşteri memnuniyetini Womtech satış sonrası servis programı ile yürütüyor. için yorumlar kapalı

womtech

Azerbaycan,Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak olmak üzere 10 ülkenin bağlı olduğu Hilti Türkiye, program üzerinde yaptığı özel analizler ile gelecek hedeflerinde istikrarlı olarak yükselmektedir. Dünyanın dört bir yanında müşteriye odaklı çalışmalar yapan firma satış sonrası süreçlerini Womtech Satış Sonrası Servis ile yönetiyor.