logo entegrasyonu

15 Mart 2016

Her yıl en az yüzde 20 büyüme hedefleyen Hilti Türkiye 2015’te 24 yeni ürünle sahaya açılırken müşteri memnuniyetini Womtech satış sonrası servis programı ile yürütüyor.

15 Mart 2016, Yorumlar Her yıl en az yüzde 20 büyüme hedefleyen Hilti Türkiye 2015’te 24 yeni ürünle sahaya açılırken müşteri memnuniyetini Womtech satış sonrası servis programı ile yürütüyor. için yorumlar kapalı

Azerbaycan,Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak olmak üzere 10 ülkenin bağlı olduğu Hilti Türkiye, program üzerinde yaptığı özel analizler […]


4 Mart 2016

Rakiplerinizin Taklit Edemeyeceği Tek Şey Müşterileriniz İle İlişkilerinizdir

4 Mart 2016, Yorumlar Rakiplerinizin Taklit Edemeyeceği Tek Şey Müşterileriniz İle İlişkilerinizdir için yorumlar kapalı

  Programın satışı kolay, satış sonrasında müşteri sürecini yönetmek zordur. Bu sektörde fark yaratabilmek için çalışma şeklinizi bir sisteme oturtmanız gerekir fakat sahada yaptığınız […]


24 Şubat 2016

Mobil Saha Satış İle Her Şey Elinizin Altında

24 Şubat 2016, Yorumlar Mobil Saha Satış İle Her Şey Elinizin Altında için yorumlar kapalı

Artık sahadayken ya da tatile çıktığınızda WomMobile Mobil Saha Satış ile satıcılarınızın Logo’ ya gönderdiği öneri durumundaki siparişleri kontrol edebilirsiniz. Siparişleri kendi kullanıcınızda görebilir, […]


16 Ağustos 2014

Zimmetlenen Demirbaşların Yıpranma Oranı Daha Az !

16 Ağustos 2014, Yorumlar Zimmetlenen Demirbaşların Yıpranma Oranı Daha Az ! için yorumlar kapalı

Demirbaşlarda zimmetleme kişiye bir sorumluluk ve sahiplenme durumu yaratmaktadır. Masa, Koltuk, Dolap vb. demirbaşların zimmetsiz olması durumunda kişiler bunu sahiplenmiyor ve daha dikkatsiz bir […]